Eind november 2015 heeft het onafhankelijke onderzoeksbureau GfK de resultaten van het landelijke onderzoek ‘Slagersmonitor 2014’ gepresenteerd aan haar opdrachtgever, de Koninklijke Nederlandse Slagersorganisatie (KNS). Lees meer.
Lees meerWe houden u graag op de hoogte
Eind november 2015 heeft het onafhankelijke onderzoeksbureau GfK de resultaten van het landelijke onderzoek ‘Slagersmonitor 2014’ gepresenteerd aan haar opdrachtgever, de Koninklijke Nederlandse Slagersorganisatie (KNS). Lees meer.
Lees meerWat kan adverteren op Facebook opleveren? Wat zijn de verschillende advertentievormen en wanneer zet ik welke vorm in? Wat zijn de targetingmogelijkheden en hoe zet ik de verschillende advertenties op? Allemaal vragen die in aparte hoofdstukken en in begrijpelijke taal worden uitgelegd in de gids ‘Adverteren op Facebook’ . Lees meer.
Lees meerEen proeftuin, experiment, innovatielab en een ‘gezellig risico’. Maar bovenal: de Store of the Future. Q&A Research & Consultancy brengt in het Haagse winkelcentrum New Babylon retailers, technologiebedrijven en consumenten bij elkaar in een poging de winkel van de toekomst te creëren. En hoe die eruit ziet? Dat lees je in dit artikel.
Lees meer‘Kaapstad is een must-visit voor food- en wijn professionals. De ontwikkelingen gaan momenteel snel. Ambachtelijke koffiebranderijen, stadsbrouwerijen, artisanale bakkerijen en boerenmarkten schieten als paddenstoelen uit de grond.’ Lees via deze link het pakkende artikel verder in de nieuwste Food Inspiration Magazine!
Lees meerFalen is een optie, sterker nog het hoort bij pionieren en innoveren. Toon je lef, durf en kwaliteit, aldus het artikel in Food Inspiration Magazine. Klik hier voor het gehele artikel.
Lees meerOp 2 december presenteerde het FoodService Instituut het FSIN FoodShopper Monitor 2016! Wat raakt de consument? Dat is het uitgangspunt van deze FoodShopper Monitor. Ze nemen zeven G’s (die ze met een knipoog de ‘G-spots van de foodconsument’ noemen) als uitgangspunt. In de hoofdconclusie van de monitor signaleren ze vier manieren om de consument te […]
Lees meerPostNL werkt aan een aantal nieuwe bezorgconcepten, waaronder een foodbox. In samenwerking met de Wageningen Universiteit heeft de postbezorger een box ontwikkeld, die bestelde foodproducten lange tijd op de juiste temperatuur kan houden. Klik hier voor het gehele artikel.
Lees meerFoodretailers moeten beter inspelen op de klantvraag naar informatie over de samenstelling van producten. Consumenten hebben behoefte aan bevestiging dat ze de juiste keuze maken bij het doen van de boodschappen, aldus sectormanager food Dirk Mulder van ING. Klik op deze link voor het hele artikel.
Lees meerAlbert Heijn toont afgeprijsde producten die de houdbaarheidsdatum naderen in een speciale app. Klik hier voor het gehele artikel.
Lees meerHoe heurt het nou eigenlijk? Of u nu net met uw organisatie bent gestart of zojuist een nieuwe werknemer hebt aangenomen, er zijn enkele do’s en dont’s die voor iedere ondernemer binnen kleinere bedrijven gelden. Bij deze een artikel met een paar handige handvatten.
Lees meer