Inspiratie

We houden u graag op de hoogte

‘Hoe Whole Foods hipsters wil lokken’

In de supermarkt direct een nieuwe tattoo zetten. Dat is volgens Whole Foods wat jongeren willen. De nieuwe 365-formule wordt niet alleen de plek om boodschappen te doen, maar ook voor andere ‘belevingen’. Blijvende ervaringen, dus. Een tattoo bij de boerenkool, Whole Foods vindt het geen gekke gedachte. De Amerikaanse supermarktketen kondigde vorig jaar zijn […]

Lees meer

‘Alles wat je wilt weten over Facebook-adverteren’

Wat kan adverteren op Facebook opleveren? Wat zijn de verschillende advertentievormen en wanneer zet ik welke vorm in? Wat zijn de targetingmogelijkheden en hoe zet ik de verschillende advertenties op? Allemaal vragen die in aparte hoofdstukken en in begrijpelijke taal worden uitgelegd in de gids ‘Adverteren op Facebook’ . Lees meer.

Lees meer

‘Cape Town Hotspots’

‘Kaapstad is een must-visit voor food- en wijn professionals. De ontwikkelingen gaan momenteel snel. Ambachtelijke koffiebranderijen, stadsbrouwerijen, artisanale bakkerijen en boerenmarkten schieten als paddenstoelen uit de grond.’ Lees via deze link het pakkende artikel verder in de nieuwste Food Inspiration Magazine!

Lees meer

‘De 7G-spots van de moderne consument’

Op 2 december presenteerde het FoodService Instituut het FSIN FoodShopper Monitor 2016! Wat raakt de consument? Dat is het uitgangspunt van deze FoodShopper Monitor. Ze nemen zeven G’s (die ze met een knipoog de ‘G-spots van de foodconsument’ noemen) als uitgangspunt. In de hoofdconclusie van de monitor signaleren ze vier manieren om de consument te […]

Lees meer

‘PostNL aast op foodbezorging’

PostNL werkt aan een aantal nieuwe bezorgconcepten, waaronder een foodbox. In samenwerking met de Wageningen Universiteit heeft de postbezorger een box ontwikkeld, die bestelde foodproducten lange tijd op de juiste temperatuur kan houden. Klik hier voor het gehele artikel.

Lees meer