Verkoop Communicatie
Wie zijn uw klanten, op welke wijze kunt u ze benaderen en als ze eenmaal binnen in uw zaak zijn hoe kunt u deze klant dan tot een maximale aankoop verleiden waarna hij of zij weer zeer tevreden het pand verlaat?
Ogenschijnlijk simpele vragen waarbij de goede antwoorden cruciaal zijn voor een optimaal bedrijfsresultaat. WinkelManagement kent de weg in Marketing & Communicatieland en volgt alle ontwikkelingen in ‘advertising’, van de traditionele huis-aan-huis folder tot de inzet van Instagram, Facebook en Twitter, op de voet. Daarnaast geloven wij dat het optimaliseren van gastvrijheidsbeleving van uw klanten een onmisbare bijdrage levert aan klanttevredenheid en omzetverhoging.
Omdat wij ook hier geloven dat structuur voorwaardelijk is voor een maximaal resultaat bieden wij hier jaarabonnementen in diverse vormen in aan. Uiteraard is maatwerk hierin ook mogelijk.
Na een gedegen intake bij u op de zaak, bepalen wij vervolgens samen de gewenste vorm en invulling. Het uitvoeren van een klant-, markt-, vestigingsplaatsonderzoek of het laten bezoeken van uw onderneming door mysteryshoppers is onderdeel van ons dienstverleningspakket.