Inspiratie

We houden u graag op de hoogte

​’Vier keer inspiratie uit de kidsretail’

Inspiratie voor de wow-factor (voor kinderen) Het ontwikkelen van een relevant retailmodel dat de consument van nu bedient én klaar is voor de klant van morgen, is misschien wel de grootste uitdaging waar retailers voor staan. Wat gaat die laatste groep verwachten van de locaties waar ze hun aankopen doen? Ter inspiratie vier kidsretailers uit […]

Lees meer

‘Ambachtelijke supermarkt-producten wassen neus’

Dat een winkelconcept alleen werkt als het hele verhaal oprecht is en klopt, wisten wij al een tijdje. Nu de supermarkten door de mand vallen met hun zoveelste label, is dit hopelijk ook een eyeopener voor die laatste consumenten die vanuit gemak nog krampachtig in de goedheid van grote concerns probeerden te geloven. Voor ambachtelijke producten ga je […]

Lees meer

‘Ook Het Verskantoor verkoopt maaltijdboxen’

Ook het Verskantoor heeft een abonnementsmodel voor online versbezorging gelanceerd. Wekelijks kunnen consumenten bij Het Verskantoor een pakket aan groente en fruit bestellen en afhalen bij een vast afhaalpunt in hun buurt. Het doel is een landelijk netwerk van boeren, afhaallocaties en logistiek op te zetten. Zo ziet de speler ruimte voor afhaalpunten bij slagers […]

Lees meer

‘Tien in het oog springende pop-up stores’

Pop-up stores zie je steeds vaker in de stad opduiken en even snel weer verdwijnen. Ze zorgen voor leven in de stad en brengen reuring met zich mee. Het winkellandschap is hierdoor aan het veranderen. Maar hoe reageert het publiek? Wat werkt nu echt als pop-up? Pop-up is maatwerk, maar kan zo leuk zijn! Lees […]

Lees meer